neljapäev, juuni 23, 2016

Mis on VIHAKÕNE? Vastus on lihtne - kõik, mis suust välja tuleb, on vihakõne!

Kui ma ütlen "tere hommikust", siis on see vihakõne, sest ma solvan sellega päeva, õhtut ja ööd, kuna ma neid ju ei tereta! 
Täpselt samuti kehtib see kõiki teisi päevaaegu kajastavate tervituste kohta, sest see solvab ülejäänud aegu. 

Kui ütlen "mulle meeldib elu", siis on see vihakõne, sest ma solvan sellega surma!
Kui ütlen oma armsamale, et ta on ilus, siis on see vihakõne, sest ma solvan sellega kogu maailma ülejäänud naisi.
Kui ma ütlen oma armsamale "ma armastan sind", siis on see kõige jubedam vihakõne, sest jätab armastusest ilma kogu ülejäänud inimsoo.
Kui ma ütlen mingile tüübile "sa oled üks ilge tõbras ja sind tuleks maha lüüa", siis on see vaid 1%-line vihakõne, sest see vabastab kogu ülejäänud inimsoo negatiivsest iseloomustusest ja ka kõnealuse isiku kritiseerimise vajadusest.
Seega pole mingit vajadust vihakõne kriminaliseerimiseks, kuna kõik kõne on vihakõne ja vihakõne iseeneses vähendab kriminaalsust.

Allikas: SIIN


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.