teisipäev, juuni 21, 2016

Mureliku ema kiri.


Murelik ema:  Ma ei suuda harjuda mõttega et samasoolised lapsendavad ja neist saavad "ema" ja "isa". 


Kerli Koitla: "Sattusin mina artiklile kus pildid meestest kes äsja isaks saanud ja nende reaktsioonidest. Enamus pilte olid väga armsad ja oli äratundmishetki ajast mil mu abikaasa esimese lapse kätele sai.. see rõõm ja pisarad..
Aga ma ei suuda harjuda mõttega et samasoolised lapsendavad ja neist saavad "ema" ja "isa". Eriti vastukarva on see veel kuidagi meespaaride puhul. Mida see laps tulevikus tunda ja läbi elada võib.. et enamikul on ikka ema ja isa aga temal on.. ? Kaks isa? Voi yks "isa" käib seelikuga ja nimetab ennast emaks ? 
Ma mõistaks samasooliste armastust jms,aga kas on vaja lapsi siis perre tuua?"


Allikas: SIIN


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.