pühapäev, november 27, 2016

Kirsti Timmer | Ma pole pagulaste sissetoomise poolt, olen selle sajaprotsendiline vastane.


Kirsti Timmer Naistelehes:

"Vanaema rääkis alati, et 1940ndatel jagunesid kohalikud kahte leeri: ühed toetasid kommunismi saabumist ja teised sõdisid selle vastu. 1980ndate lõpus seisid paljud nendest toetajatest lauluväljakul ja laulsid, kätest kinni hoides, isamaalisi laule. Nad laulsid Eestit vabaks. Muutsid ööga värvi. Kahel käel ja heas usus vastuvõetu polnudki nii tore, kui loodeti.
Nüüd on rahvas jälle tülis. Kaks suuremat lahkarvamuste põhjust on viimasel ajal olnud kooseluseadus ja pagulaspoliitika. Mind paneb imestama, et nii ühe kui ka teise puhul on suurimad tolerandid need, kes tegelikult kõige rohkem sildistavad ja üpris ropult sõimavad. Ja samal ajal räägivad nad enda tolerantsusest. Kas tolerant ei peaks ka erinevaid arvamusi tolereerima? Või on olemas mingi teistsugune tolerantsus? Selline, mis tolereerib ainult enda arvamusega sobivat arvamust?
Ma pole pagulaste sissetoomise poolt, olen selle sajaprotsendiline vastane. Ja mind süüdistatakse rassismis! Rassismis???Kullakesed, kas te teate, mis on rassism?
Ma pole rassist, ma olen Euroopa pagulaspoliitika vastane.Olen kvootide vastu. Olen ka see, kelle pärast presidendil häbi on.
Mind ajab naerma osa inimeste maailmakodanikuks olemise ja suure südamega aitamise jutt. Mõni nutab ka nähes pilte paatidest .Aga seda, et paadis vaid noored mehed istuvad, ta ei märka. Silmad juba enne vett täis.
Armastan oma maad, armastan meie keelt ja kultuuri. Olen elanud ajal, mil sissetungijad olid siin peremehed---
Kui meile tuleb ka tuhat moslemit, tehke väike arvutus. Mitu last on keskmises Eesti peres? Ei saa kuidagi nende seitsme-kaheksa vastu ...
Saan aru, et on erinev usk ja erinevad kombed. Teen rõõmsalt Türgi mosheest pilti, aga ma ei soovi, et Tallinna linnas kõlaks 24/7 ruuporitest kutsung. Ma läheks hulluks. See pole minu kultuur, see ei pea olema minu kodus.
Aga vahe on selles, et nemad seisavad enda huvide, usu ja kultuuri eest. Meie oleme juba kahte leeri võtnud. Ja sel päeval, kui me jälle üksteisel kätest kinni haarame, võib juba hilja olla, sest püha pime usk on tugevam kui nõukogude võim."

22 kommentaari:

  1. Olen Kirstiga 100% nöus.Elan ja töötan Soomes ja vöiksin kirjutada siia kilomeetrise jutu,mida need inimesed tegelikult kujutavad.Somalitest ma parem ei räägi.Soomlane on seadusekuulekas inimene ja see pagulane söna otseses möttes hyppab persega näkku,nad on looduskaitse all ja punases raamatus vist.Noortel naistel ja tydrukutel pole turvaline enam öhtuti liikuda,sest linnas liiguvad 10 ja rohkem kambas nn pagulastest noori mehi.Kuna söidan Helsinkis taksot ja ainult öösel,siis vöin rääkida konkreetsetest juhtumistest ja mida inimesed kogevad just nimelt valged inimesed.Nende koht ei ole Euroopas.

    VastaKustuta
  2. Kirsti on lihtsalt "Terve talupoja mõistuse" säilitanud Eesti naine...aga see, et ta on ühtlasi ka raadiotädi & teletups ja nüüd kasutab nüüd seda positsiooni ÕIGES võtmes, õige sõnumi edastamiseks...muudab ta juba patrioodiks...!

    VastaKustuta
  3. Milline on Euroopa olukord?
    1) Moslem ei pea homoseksuaalsust tunnustama.
    2) Valge inimene peab homoseksuaalsust tunnustama
    3) Moslem võib peksta nii pederasti kui ka valget inimest
    4) Valge inimene ei tohi peksta ei pederasti ega moslemit.
    5) Moslem plakatiga: "Kõik juudid tuleb tappa ja Iisrael tuleb hävitada" - see EI OLE vihakõne.
    6) Valge inimene plakatiga: "Moslemite immigratsioon tuleb peatada" - see ON vihakõne.
    7) Moslem: "Homod on saatanast, nad tuleb ära tappa"
    - see EI OLE vihakõne.
    8) Valge inimene: "Piibli järgi on homoseksuaalsus patt"
    - see ON vihakõne.
    9) Kui moslemi mees vägistas 12 aastase tüdruku, siis kohtus saab ta ainult tingimisi karistada, kuna koraani järgi ei ole see väärtegu, see on lihtsalt kultuuriline eripära, ta ei teadnud, et see keelatud on. Tema ei ole pedofiil, kuna see oleks Muhamedi solvamine, kelle naine Aisha oli 11- aastane.
    10) Kui valgel mehel oli arvutis 12-aastase tüdruku alastipilt, siis ta saab karistada - teda nimetatakse koledaks pedofiiliks.
    11) See kõik kokku on võrdõiguslikkus, sallivus ja antirassism.

    Nii et, jah.... Mina ka neid siia ei taha!!!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga tabavalt kirja pandud võrdõiguslikkus. Tubli inimene oled. Seda peaks lausa loosunditega minema poliitikutele nähtavaks. Mures vanaema.

      Kustuta
  4. Ma ei oska pikka,ilusat ja ümmargust juttu ajada, (Puudub piisav haridus) aga kui õhtul autotäis niinimetatud sõjapõgenikke üritavad 9aastaseid tütarlapsi tänavalt autosse meelitada siis pole pikka juttu vajagi.

    VastaKustuta
  5. Tubli Kirsti!Pooldan täielikult Sinu seisukohta.Kahju,et osa inimesi(nn.tolerastid)on vastupidisel arvamusel ja lahkesti nõus väikse Eestimaa pagulastega täitma.Hoiatavad näited on Rootsis,Soomes jne.olemas millega see tasutakse.

    VastaKustuta
  6. Kas Eritreas, Süürias, Afganistaanis on tüdrukutel üksi ringi liikuda turvaline, elada turvaline, kas abi on tagatud ? Ei. Kui siia tuleb rohkem noori meeskondakodanikke nendest riikidest, toovad nad oma kombed ilmselgelt kaasa. Kuidas neid tagasi saata kui juba siin on ja probleemid tekivad, ei ole võimalik. Järgmisena nõutakse kodakondsust, võrdseid õigusi.


    VastaKustuta
  7. Kirsti, ma olen 100% line eestlane ja mõtlen nii nagu sina. Kuid mida teha, et see hääl jõuaks nii kaugele et seda võetakse kuulda. Ma olen nende vastane mitte inimete vaid sellepärast, et meie oma rahvas vajab abi ja toetust. Ma olen kõikide kommentaaridega nõus ja muretsen oma järglaste tuleviku ja turvalisuse pärast, mitte just enda. Keeldun maksmast makse kui need kulutatakse võõraste mitte omade aitamiseks. Tean et ei saa midagi teha, pean maksma. Ma ei taha et keegi hakkab mosseed ehitama. Eestmaa on meie kodu. Tähtis on see mis on meile eestlastele olulised, meie keel, kultuur ja pühad.

    VastaKustuta
  8. Kes teilt kultuuri ja keelt võtavad???
    Kurb, et eesti inimene niimoodi veel mõtleb? Elan Saksamaal 15 aastat, mu abikaasa on sündinunud siin 60. ndates kui türklased siia saabusid. Keegi ei röövi temalt tema kultuuri ja ega keelt? Se mõtlemisviis on rassistlik ja kurb lugeda , et minu kaasmaalased niimoodi mõtlevad ja reageerivad!!@

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas siis sakslased mõtlevad teisiti? Ei usu. Kui palju türklasi siis saksamaal elab ja kas nad tõesti nõuavad sakslastelt türgi keele oskamist? Kui ma ei eksi, siis saksamaal elab üle 80 miljoni inimese ja kui ka kõik sisserännanud kokku lugeda, ei tee see üle 10% elanikkonnast. Eestis on jälle proportsioonid juba praegu paigast ära, kui vaadata eestlaste ja teiste rahvuste suhet. Kui ka saksamaal elaks näit 30 ja rohkem miljonit mitte sakslast, küll siis võtaks ka neil teistesse suhtumine tumedamad noodid.

      Kustuta
  9. Kes teilt kultuuri ja keelt võtavad???
    Kurb, et eesti inimene niimoodi veel mõtleb? Elan Saksamaal 15 aastat, mu abikaasa on sündinunud siin 60. ndates kui türklased siia saabusid. Keegi ei röövi temalt tema kultuuri ja ega keelt? Se mõtlemisviis on rassistlik ja kurb lugeda , et minu kaasmaalased niimoodi mõtlevad ja reageerivad!!@

    VastaKustuta
  10. Kes teilt kultuuri ja keelt võtavad???
    Kurb, et eesti inimene niimoodi veel mõtleb? Elan Saksamaal 15 aastat, mu abikaasa on sündinunud siin 60. ndates kui türklased siia saabusid. Keegi ei röövi temalt tema kultuuri ja ega keelt? Se mõtlemisviis on rassistlik ja kurb lugeda , et minu kaasmaalased niimoodi mõtlevad ja reageerivad!!@

    VastaKustuta
  11. Kes teilt kultuuri ja keelt võtavad???
    Kurb, et eesti inimene niimoodi veel mõtleb? Elan Saksamaal 15 aastat, mu abikaasa on sündinunud siin 60. ndates kui türklased siia saabusid. Keegi ei röövi temalt tema kultuuri ja ega keelt? Se mõtlemisviis on rassistlik ja kurb lugeda , et minu kaasmaalased niimoodi mõtlevad ja reageerivad!!@

    VastaKustuta
  12. Venelastel on vanasõna, mis oleks tõlkes: ära võrdle näppu tilliga.

    Kus on reaalselt need pagulaste hordid, kelle eest hüsteerikud meid kogu aeg hoiatavad?

    Miks nad peaksid üldse tahtma Eestisse tulla?

    Ja kui pädev on üldse teha järeldusi selle põhjal, kuidas on asjad kuskil rikkal Saksamaal või suurte sotsiaaltoetustega Põhjamaades?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tallinnas olen küll näinud neegrikampa jõlkumas, kes need siis olid põliseestlased või? Terve eelmine aasta sibas mustamäel pidevalt nõgisid - nüüd on õnneks rahulikumaks läinud. Ma sõidan trolliga harva, aga pole olnud kordagi kui seal mõni neeger ei sõidaks.

      Kustuta
  13. Olen Kristiga nõus,ka mina ei viitsi päevad läbi palvusi kuulata :Meil omal rahvast küll kes abi vajavad ,seda me ei näe aga mõnda pagulast kes palja peega ringi jookseb ja lollusi teeb ollakse nõus kohe aitama:Laus lollus ,Enne oleks ikka vaja omade eest hoolt kanda ja siis kui üle jääb siis,ehk ka teisi aidata kes tahavad abi aga mitte neid kes ise elada ei oska ega lase ka teistel korralikku elu elada.

    VastaKustuta
  14. Nn.pagulane peaks harjuma kohaliku kultuuriga. Kui see käib üle jõu,siis muu sihtriigi valima. Euroopa peab paraku oma käitumismustrit pagulaste kommete,tavade järgi sättima mis pole sugugi õige.

    VastaKustuta
  15. Kirsti, aitäh! Oled tubli ja Su jutt on absoluutselt õige!

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.