pühapäev, juuli 23, 2017

Inglise naistudeng keeldus võtmast mütsi peast, kui mosleminaised ei eemalda pearätte

Greenwichi Ülikooli tudeng Caroline Powell saabus õppeasutuse ruumidesse müts peas. Tal paluti korduvalt siseruumides eemaldada peakate, kuid naine keeldus sellest. Ta ütles, et ei ole nõus võtma mütsi peast enne, kui moslemitest üliõpilased eemaldavad oma pearätid vahendab dailyeb

Senikaua kuni moslemitel on lubatud ülikoolis kanda peakatteid ning temal ei lubata, esindab see "topeltstandardit", arvas Powell.

"See algas eelmise aasta septembris, kui mind ülikooli uksel peatati ja paluti müts peast võtta. See on väike must nahast müts, mis on osa minu isiksusest. Naisterahvas uksel ütles, et sa "pead selle ära võtma, sest sellised on reeglid". Samal ajal kõndis sisse pearätiga mosleminaine ja ma küsisin, kas palute temal ka selle eemaldada," rääkis Powell.
Naine on jäänud enda põhimõttele kindlaks, mistõttu viimaste kuude jooksul on pinged tema ja ülikooli personali vahel kasvanud nii suureks, et ta kardab enda kursuselt väljaheitmist.
Ta ütleb: "Kui kõigile kehtib sama reegel, siis on hästi. Kuid ma ei luba end niimoodi kohelda, kui mõne teise jaoks sama reegel ei kehti. Ma tunnen, et see on täielik topeltstandard (topeltmoraal)."
Julge naine, kes on liigutanud paljusid. Reeglid kehtigu kõigi jaoks!

2 kommentaari:

  1. Väga õige ja see oleks vale kui ta välja visatakse

    VastaKustuta
  2. See islaam on mulle eriti eba sümpaatne.....vot mitte ei sümpatiseeri ei islaam ega islaami agressiivsus .......

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.