neljapäev, august 03, 2017

Reimo Sillamaa: Ajakirjanikud ähvardasid ja pistsid mu pea peavoolu solgitorusse - nüüd on teada kelle käsul seda tehti

"Millest ma koguaeg rääkinud ja kirjutanud olen? Loomulikult on peavool kinni makstud! Nüüd siis tuleb tõde välja" kirjutab oma Facebooki lehel Reimo Sillamaa kommentaariks, milles avaldati lugu, kus peavool on saanud pagulasametilt propaganda tegemiseks rahalise toetuse.

"Ajakirjanikud ähvardasid ja pistsid mu pea peavoolu solgitorusse" jätkab Reimo edasi. 
"Jäin Delfi, ERR -i ja postimehe hammaste vahele. Rünnati räigete sõnadega nii mind kui minu peret. 
Lisaksin juurde veel ajakirjanike ähvardused, kui keeldusin neile intervjuud või kommentaari andmast. Ähvardused läksid liialt kaugele, et mul oli tõsiselt hirm oma pere turvalisuse pärast" pihtis ta.
"Mul oli vahepeal tunne, et loobun, sest see pask oli liiga julm. Õnneks oli minu kõrval inimesi, kellelt sain tuge ja jõudu, et edasi tegutseda.
Nüüd olen palju tugevam sisemiselt, et enam mind absoluutselt ei kõiguta, kui keegi siin minu pihta räigeid sõnu tahab visata."


Üks "kõvamees" oli Silver Tambur - Rohkem saab lugeda siit: http://uueduudised.ee/uudis/eesti/fb-grupi-pagulaste-vastu-asutaja-reimo-sillamaa-kurdab-ahistamist-err-ajakirjaniku-silver-tamburi-poolt/



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.