kolmapäev, juuli 20, 2016

Lapspõgenik: "Ma tapan teid selle noaga teie kodus!"


ISIS on välja lasknud filmi Afgaani "lapspõgenikest" kus noormees nimetab ennast kalifaadi sõjameheks ja on lubanud köik uskumatud läänes ära tappa ja nende maa üle võtta.

Iga küla ,iga linn ja lennuväli olge valvel! 
ISIS alustas oma puhastööd Saksamaal rongis ja tal õnnestus vigastada 18 inimest.
Noormees tuli Saksamaale 2015.a. ilma saatjata alaealisena. 
Mõnes artiklis mainitakse, et ta ei paista nii noor välja.

Videos ütleb 17.a. afgaani noormees: 
"Ma olen Kalifaadi sõdur ja ma tahan märtrina oma teo toime panna." 
Veel lisab ta: "siin ma olen, ma elan teie keskel, teie majades. Ma tapan teid selle noaga teie kodus, teie maal - lõikan kõrid läbi. Ma ei lase teil unustada seda, mis juhtus Prantsusmaal." 

Noormees elas Saksamaal legaalselt, käis praktikal ja oli tuntud kui rahulik inimene. Teda tundvad inimesed on väga üllatunud tema teos.

VAATA VIDEOT SIIT

1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.