pühapäev, november 13, 2016

Moslemist naine: "Ma olen moslem, naine ja immigrant. Ma hääletasin Trumpi poolt".


10. novembril avaldas The Washington Post artikli "Ma olen moslem, naine ja immigrant. Ma hääletasin Trumpi poolt". 

Asra Q. Nomani on endine Wall Street Journal reporter, üks neist kümnetest miljonitest "vaikivatest Trumpi toetajatest" nagu USA meedia neid kutsub. A.Nomani kirjutab, et ta on 51-aastane, moslem, "värviline" naine, immigrant Indiast. Ja ta ei ole "fanaatik", "rassist", "marurahvuslane" või "valge ülemvõim" nagu Trumpi valijaid nimetatakse. Ta kirjutab tavalistest ameeriklastest ja Obama poliitikast.

Üksikemana ei saa ta võimaldada endale isegi tervisekindlustust. Aga otsustavaks sai oktoobri keskel WikiLeaksi avaldatud 17. augusti 2014 Hillary Clintoni e-kiri John Podestale ning ilmsiks tulnud Katari ja Saudi Araabia poolt Clintoni Fondile makstud mitmemiljonilised toetused. See tappis tema usalduse Clintoni vastu.



Allikas: washingtonpost.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.