reede, november 25, 2016

Reimo Sillamaa | Minu isa on valge, mina olen valge, ma käin ringi valge naisega ja isegi mu laps on valge!

Meie peatoimetaja Reimo Sillamaa avaldas aasta tagasi arvamusloo mustadest ja valgetest. 

Rassismist olete suutnud teha vaid sõnakõlksu, mis kedagi enam ei huvita. Seda valimatult jagades ja kõiki sildistades olete selle täiega nullinud.
Minu isa on valge, mina olen valge, ma käin ringi valge naisega ja isegi mu laps on valge, siis olen ma ju rassist?
Neegrid on loodud elama soojal maal, seda juba näitab nende nahavärv,
valged on loodud elama jällegi külmemas kliimas!
Nii peabki jääma!
Jah- ma olen nende migrantide vastu ja pole kuidagi meelitatud, et nad meile tulevad.
Samuti on mulle vastukarva GAY-de teemaga. Mul oli neist täiesti kama kaks, kuni nad püsisid kappis! Neegritest palju suuremat vastikust tekkitavad minus peded!
Mida peab tundma see laps, keda lapsendavad peded. Räägite ju koguaeg, et tegelete kooli vägivallaga, mis moodi see välja siis näeb?
Te ju põhjustate seda vägivalda.
Valitsus on viinud rahva kaheks! Enam ei sõdi me immigrantide ja pedede vastu! Me juba sõdime omade vahel.
Sallivlased ja aktivistid !
Aitab sellet mõttetust viha õhutamisest sallivlaste poolt!
Aitab sellest,et üks sõimab teist rassistiks!
Aitab mulle sellest valitsusest!



2 kommentaari:

  1. Tubli, ütles mida mõttles. Toetan.
    AGA kui ütleb iga päev - SIIS jäägu vait!
    Pole minu(sinu) asi kes keda paneb ja kuidas (kui mõlemad tahavad).
    ON minu asi kui ma pean seda kõike nägema/kuulma!
    Mina ei pea kuulutama mida usun/tahan/soovin/panen.
    Sina ei pea kuulutama mida usud/tahad/soovid/paned.

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.