reede, november 25, 2016

Savisaare pöördumine!

Panin tähele Jüri Ratase esinemist telesaates Pealtnägija, kus ta ebatäpselt käsitles mōningaid minuga seotud asjaolusid. Ta rääkis minu käes olevast invasōidukist ja autojuhi palgast, mida makstavat tänaseni. Tegelikult andsin ma invasōiduki Keskerakonna büroole pärast 05. novembri Kongressi tagasi ja sellest ajast peale pole ma ka tolleaegset autojuhti näinud.
Mis puutub advokaadikuludesse, siis otsuse need kinni maksta tegi üks kongressieelseid juhatusi Kadri Simsoni ettepanekul. Loomulikult on järgmisel juhatusel ōigus neid otsuseid ümber muuta aga viisakas oleks mulle sellest ka teavitada.
Hädaldamine selle üle, et Ratas ei suuda mind kuidagi üles leida, ei ole tōsiseltvōetav. Iga päev kohtun ma inimestega nii Tallinnas kui ka Hundisilmal ning kui Ratas ei suuda mind leida, siis ta otsib valest kohast.
Soovin Sulle Jüri, edu uues ametis!



Allikas: Facebooki postitus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.