pühapäev, mai 28, 2017

Vihmand: "Ma olen neid natse nii palju sõimanud ja peksnud - mu kontol on 2 käeluud!"








Tema tegelik nimi on Ants Vihmand. Tegemist on ettevõtjaga ja paadunud liiklushuligaaniga. 

Vihmandi kommentaar ei ole rassistlik, hoopis meie oleme rassistid kui selle siia postitame!  #omaviha #silmakirjalik

Vihmandi postitus on järgmine:

"Ma olen neid natse nii palju sõimanud ja peksnud, nad on ikka täiszombid. Mul on kontos 2 käeluud mis hitlergrüsse tagajärjel murdunud, üks segilöödud autoklaas kus natsipropaganda peal. Pluss oma 1000 räiget kommentaari kus ma neid alamrassiks ja geneetiliselt puudulikeks ebarditeks sõiman. ja tagajärg? null. arad ja lollid lojused. ei anta mind kohtusse, ei anta peksa. hädavaresed. ma panen edaspidi igale odinile pasunasse, kes ette jääb ja kui natsid valitsusse saavad, siis hakkan terroristiks. mul on kahju sellest ainult, et ma siin ainuke inimene olen kes ajaloost õppida suudab."

1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.