neljapäev, juuli 13, 2017

Geert Wilders: president Trump on kahe nädalaga teinud rohkem, kui Hollandi valitsus terve oma valitsemisaja jooksul.

Geert Wilders teeb etteheiteid Euroopa liidritele ja Hollandi parlamendile ning toob näiteks/kiidab Trumpi. 

Ta ütleb, et president Trump on kahe nädalaga teinud tõhusamad immigratsiooni reeglid, kui Hollandi valitsus terve oma valitsemisaja jooksul.
Kui me oleks Hollandis, või Euroopas üldisemalt, teinud Trumpi moodi - sulgenud piirid - siis oleks Euroopas palju vähem terrorismi läbi hukkunud süütuid inimhingesid. Seega lõpetage krokodillipisarate valamine, õppige Trumpilt ja ärge käituge nagu argpüksid!
VIDEO ON VAATATAV "Democracy NEEDS Borders 2" Facebooki lehel.

Samad sõnad sobiksid hästi ka meie parlamendile - õppigem teiste vigadest!


2 kommentaari:

  1. Mida kuradit peaksin ma siin oma arvamust avaldama, kui mu arvamine on juba eelnevalt raamidesse topitud. Või mõista antud et lausa parem, kui ma üldse midagi ei arvaks.

    VastaKustuta
  2. Mida kuradit peaksin ma siin oma arvamust avaldama, kui mu arvamine on juba eelnevalt raamidesse topitud. Või mõista antud et lausa parem, kui ma üldse midagi ei arvaks.

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.