pühapäev, november 13, 2016

VIDEO | Donald Trump: ma ei võta presidendipalgast vastu sentigi.

Pärast Donald Trumpi võitu USA presidendivalimistel on üles kerkinud küsimused tema valimiseelsete lubaduste täitmise kohta. Vaid aasta tagasi teatas Trump, et kui saab presidendiks, loobub ta presidendile ette nähtud palgast. 
2015. aasta septembris teatas Trump Rochesteris toimunud kampaaniaüritusel, et loobub palgast, mis ulatub ligi 400 000 dollarini aastas.
"Esimene asi, mis ma teile ütlen, on see, et kui ma presidendiks saan, ma ei võta palka vastu, okei?" teatas Trump. "See pole minu jaoks probleem."
Seda kinnitas mees mõni päev hiljem ka Twitteri küsimuste-vastuste voorus. "Ma ei võta isegi ühte dollarit vastu. Loobun täielikult oma palgast, kui saan presidendiks."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.